Waiteer Invitational

Waiteer Invitational samler 164.562 kr. ind til KidsAid

Lørdag den 18. august løb Waiteer Invitational af stablen på Himmerland Golf and Spa Resort for første gang - til fordel for KidsAid. Tuneringen blev til på initiativ af Ejnar Bach, medejer af Waiteer, ud fra tanken, “har man overskud til at give, så er man forpligtiget til at gøre”. I samarbejde med KidsAid ambassadør Uffe Holm blev der indsamlet 164.562 kr. i løbet af dagen og aftenen, hvor 11 hold dystede på banen, festede og bød på præmier fra generøse sponsorer.

En stor tak skal lyde til Brian Nielsen, Northside, Flemming Astrup, Ecco Tour (KidsAid ambassadør), LG Electronics Danmark, Rene Rasmussen, Intersign Aps, Hella Service Partner, Air by Nature, Godthaab Autolakering, Lune Carlsen, Monty Boys samt Thomas Nielsen, Himmerland Golf and Spa Resort (KidsAid ambassadør), for at gøre arrangementet til virkelighed.

Waiteer Invitational gentager successen igen den 14. september 2019, hvor målet selvfølgelig er, at overgå 2018 både hvad angår deltager, sponsorer og bidrag til KidsAid!

Waiteer er en landsdækkende platform, som gør det muligt at få lækker restaurationsmad og frisklavede kvalitetsfærdigretter leveret lige til døren. Bag konceptet står Ricky Thygesen, som for nylig har indgået partnerskab med storrestauratør Martin Ib og investor Poul Bærentsen. Waiteer forklarer her selv, hvorfor de har ønsket at lave denne indsamling til KidsAid: I Waiteer ligger vi vægt på at bidrage med værdi. Vi har set denne indsamlingsmulighed som en måde at give værdi for samfundet, da KidsAid bidrager til at løse et samfundsproblem. Men vi ser også at indsamlingen giver værdi for vores medarbejdere, da alle er stolte over at være del af en virksomhed, der forsøget at gøre en forskel for unge mennesker med behov for en hjælpende hånd. Vi tror også på, at indsamlingen betyder noget for vores kunder. De vil hellere handle med en virksomhed der bidrager til samfundet og støtter en god sag. Sidst men ikke mindst, så tror vi på, at hvis vi giver værdi til medarbejdere, kunder og samfundet, så smitter det også af på bundlinjen, og giver værdi til investorerne.

KidsAid er super glade og taknemmelige for Waiteers støtte – og vi glæder os til at se, hvordan den næste turnering kommer til at gå.

Du kan læse mere om Waiteer på www.waiteer.com